Τα προϊόντα μας έρχονται κοντά σας με τους ακόλουθους τρόπους:
Η παράδοση γίνεται συνήθως σε 2-4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής στη Διεύθυνση που θα μας υποδείξετε. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης βρίσκεται σε δύσβατη ή νησιωτική περιοχή, ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον καθηστερήσεις.
για παραγγελίες άνω των 60€ και μέχρι 25 κιλά
Μπορείτε να έρθετε και να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το κατάστημα μας, Αναγεννήσεως 1, 17237, Υμηττός Αττικής, αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.
Τα Προϊόντα είναι άριστης ποιότητας ανταποκρινόμενα στις διεθνείς προδιαγραφές ποιότητας , συσκευάζονται επιμελώς και είναι άμεσα παραδοτέα στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας. Εφόσον δηλώσετε σχετικά κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, τα Προϊόντα δύνανται να σας αποσταλούν με δική σας ευθύνη και δαπάνη μέσω υπηρεσίας μεταφορών και το αργότερο εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας στον τόπο που έχετε υποδείξει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Αποστολές θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Το κόστος αποστολής κυμαίνεται ανάλογα με το βάρος ή τον αριθμό κιβωτίων των Προϊόντων που παραγγείλατε.
Ο χρόνος αποστολής των Προϊόντων υπόκειται σε επιφύλαξη σχετικά με τη διαθεσιμότητα των παραγγελθέντων στις αποθήκες του Καταστήματος καθώς και σε λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. Κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ), στην οποία περίπτωση θα σας ενημερώσουμε σχετικά μέσω email ή τηλεφώνου προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που διαμένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή σύμφωνα με την πολιτική της εκάστοτε υπηρεσίας μεταφορών ενδέχεται να μην είναι δυνατή η παράδοση ή υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις για την παραλαβή σας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση αγοράς των προϊόντων και να μας επιστρέψετε τα Προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που είτε παραλάβατε τα προϊόντα, είτε παραδόθηκαν στο τοπικά αρμόδιο υποκατάστημα της υπηρεσίας μεταφορών που εξυπηρετεί τον τόπο παράδοσης που μας υποδείξατε, είτε παραδόθηκαν στο αρμόδιο τελωνείο.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, όμοια με αυτή στην οποία τα παραλάβατε και δεν έχει ανοιχτεί ή καταστραφεί η συσκευασία τους.
Το προϊόν προς επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από το σύνολο των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν, την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του επισημαίνοντας ότι το εν λόγω Προϊόν αφορά επιστροφή σύμφωνα με το άρθρο “Επιστροφές” των Γενικών Όρων.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσωπικά κατά τη παράδοση της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλουμένων Προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστώνονται άμεσα τυχόν εμφανή ελαττώματα ή προβλήματα της παραγγελίας σας, της συσκευασίας ή των Προϊόντων.
Σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων, βαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής που συνεπάγεται η επιστροφή των Προϊόντων.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει/επιστρέψει το ποσό που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοραίας αξίας των προϊόντων που επεστράφησαν εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Η επιστροφή του εν λόγω ποσού στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επελέγη κατά την παραγγελία. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή έχουν αποσφραγιστεί η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, καθώς στις περιπτώσεις αυτές δεν χωρεί υπαναχώρηση, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και χωρίς άλλη διατύπωση σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα παραγγελθέντα και πωληθέντα, λόγω λάθους της Εταιρείας, κατά είδος ή ποσότητα, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη των ορθών προϊόντων βαρύνουν την Εταιρεία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ άλλης διατύπωσης σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, από την παράδοσή του είτε στον πελάτη είτε στο τοπικό αρμόδιο υποκατάστημα της υπηρεσίας μεταφορών που εξυπηρετεί τον τόπο παράδοσης που μας υπέδειξε, είτε στο αρμόδιο τελωνείο, μαζί με το σύνολο των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν, την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανωτέρας βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τα προβλεπόμενα εδώ απόλλυται.
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος λόγω λάθους στην παράδοση η Εταιρεία υποχρεούται να αντικαταστήσει αυτό εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από αυτήν του προς αντικατάσταση προϊόντος με δική της ευθύνη και δαπάνη μέσω της ίδιας υπηρεσίας μεταφορών και στον τόπο που είχατε αρχικά υποδείξει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Αποστολές θα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.
Παράλληλα, με το ανωτέρω δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, ο πελάτης διατηρεί και το δικαίωμα υπαναχώρησης, ως προβλέπεται ανωτέρω.